phone09129636822 envelope info@َdigibongah.com

ورود ثبت

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به بخاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

پر کردن تمامی فیلدهایی که با علامت (*) مشخص شده اند الزامی است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *
Captcha *
Reload Captcha

نامه مجلس به رئیس جمهور درباره ساماندهی بازار مسکن

اجاره مسکن

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از ارسال نامه اعضای این کمیسیون به رئیس‌جمهور درباره ساماندهی بازار مسکن خبر داد.

 

ه گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نامه اعضای این کمیسیون به رئیس جمهور خبر داد و گفت: در این نامه بر ضرورت ورود رئیس‌جمهور و دولت برای کنترل بازار مسکن تأکید شده است.

وی با اشاره به تلاطمات قیمت مسکن در یک سال اخیر به‌ویژه در حوزه اجاره، گفت: در نامه کمیسیون عمران تأکید شده که دولت باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای تولید و عرضه مسکن داشته باشد، زیرا کشور سالانه به حدود یک میلیون واحد مسکونی جدید نیاز دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ادامه داد: ارائه تسهیلات کم‌بهره برای سازندگان، تعریف قیمت پایه برای خرید و فروش و اجاره مسکن بر اساس ارزش معاملات دارایی جهت ورود سازمان تعزیرات حکومتی، بخشی دیگری از موارد مذکور در نامه کمیسیون عمران مجلس محسوب می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از موارد بسیار مهم در شرایط کنونی برای ساماندهی بازار مسکن، ارائه اراضی دولتی به سازندگان بخش خصوصی است، همچنین برای بهبود بازار مسکن باید اقداماتی همچون همکاری بیشتر بانک‌ها در ارائه تسهیلات و اقدام وزارتخانه‌ها از جمله وزارت صمت در مدیریت بازار مصالح ساختمانی صورت گیرد.

منبع : تسنیم 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار بازار مسکن

No More Articles