phone09129636822 envelope info@َdigibongah.com

ورود ثبت

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به بخاطر بسپار

ایجاد حساب کاربری

پر کردن تمامی فیلدهایی که با علامت (*) مشخص شده اند الزامی است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *
Captcha *
Reload Captcha

اعلام پایان ساخت مسکن مهر تا سال جاری توسط وزیرراه

دیجی بنگاه - مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به خانه دار شدن، 5217 خانوار در طرح مسکن مهر اعلام کرد: تلاش داریم تا پایان امسال ساخت مسکن مهر در تمام نقاط کشور را به پایان برسانیم.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی عصر شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های شهرستان پردیس از جمله بهره برداری از مسکن مهر این شهرستان با اشاره به برنامه 'اقدام ملی در تولید' گفت: مقررشده بیش از 200 هزار واحد در کشور و 16 هزار واحد در پردیس به بهره‌برداری برسد که امروز بیش از 7 هزار واحد آن در پردیس

افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خانه‌دار کردن جوانان جزو باقیات و صالحات است ما باید با اهتمام راسخ برای خانه‌دار کردن مردم بکوشیم.

وی عنوان کرد: عرضه مسکن برای متعادل سازی بازار و خانه‌دار کردن قشر متوسط جامعه است.

اسلامی گفت: باید بتوانیم محیط زندگی مناسبی به مردم تحویل بدهیم و مسکن‌های ساخته‌شده توسط دولت دارای کیفیت مناسب برای زندگی باشد.

وی با اشاره به هماهنگی انجام‌ شده با وزیر آموزش‌ و پرورش خاطرنشان کرد: وزارت آموزش ‌و پرورش واحدهای آموزشی را تحویل گرفته و در حال تجهیز این واحدها است تا دانش آموزان از امکانات این واحدهای آموزشی در سال جدید بهره ببرند.

وزیر راه و شهرسازی در پایان با اشاره به تکمیل مطالعات احداث مترو پردیس، خاطرنشان کرد: به‌زودی با جذب سرمایه‌گذار شاهد اتصال مترو تهران به پردیس خواهیم بود تا به رفاه مردم شهرستان پردیس افزوده شود و کیفیت محیط زندگی این منطقه نیز افزایش یابد.

منبع:عصرایران

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

اخبار بازار مسکن

No More Articles